Monday 13 April 2009

Majlis Pratonton Orchestra SMSS 09'

Pada 12 April 2009, bertempat di Dewan Wawasan SMSS, Pasukan Orkestra SMSS telah mengadakan Majlis Pratonton Pasukan Orkestra. Para jemputan yang terdiri daripada ibubapa telah dipersembahkan dengan 2 buah lagu yang akan dibawa ke Pertandingan Awal Wind Orchestra SBP di Kuantan.

2 Buah lagu yang telah dipersembahkan adalah lagu Melayu: SITI PAYUNG dan Lagu Inggeris: Of Ireland:Legend and Lore. Pada tahun ni pasukan Orkestra membawa perubahan baru dengan membawa lagu yang mempunyai gred yang lebih tinggi daripada tahun sebelumnya.

Majlis itu diteruskan dengan Mesyuarat Ibubapa Orkestra yang telah dipengerusikan oleh En. Nizam, Pengerusi Jawatankuasa Ibubapa Orkestra SMSS. Sejumlah wang juga telah diterima daripada sumbangan ibubapa yang akan digunakan untuk membeli cymbal dan juga untuk perbelanjaan para peserta di kuantan nanti

3 comments:

Zaim Al-Amin said...

Congratulations to the Wind Orchestra ensemble, the teacher in charge, the coach, the school's administration, the PIBG and last but not least to you, Rizal. Let's give The Renaissance our full and continuous support!!

Moro For Tomorrow said...

Salam! saya bekas student SMSS 99..and saya main band utk SMSS dulu..tolong update saya tentang ape2 aktiviti wind orchestra band or etc. tolong emailkan ke hafidzmoro@gmail.com..TQ!

Sedih sebab terlepas function 12 April haritu..kalau tahu saya datang,saya duduk cheras je..

Saya bangga band SMSS makin maju!

Moro For Tomorrow said...

Cadangan..tolong recordkan lagu sekolah dlm versi band..kami ex-SMSS nak dengar selalu!! pastekan download link version mp3 dlm blog ni kalo boleh..TQ!!